Markedsføring er ofte noe som man har tenker det er greit å spare penger på, men hvordan skal du bli suksessfull om ingen vet om deg eller det du vil selge?
Helene Hokland er en erfaren markedsfører, og hun har gjennomført suksessfulle kampanjer både på nasjonalt og lokalt nivå. Hun har særlig erfaring innen markedsføring av kulturarrangement og studier innen høyere utdanning, men erfaringen hun har kan overføres til andre områder om hun finner oppdraget interessant. Helene har dessuten god kunnskap om faget markedsføring gjennom hennes bachelor i økonomi og ledelse som hun fullførte i 2014.
I utførelse av den visuelle delen av produktet har Helene gode samarbeidspartnere innen fotografi og design for å gi et profesjonelt utseende for ditt produkt.
Her er to av hennes siste prosjekt:
SALT på Sandhornøya utenfor Bodø. Helene hadde ansvar for promotering på sosiale medier og pressen innen Norge. Åpningshelgen var forhåndsomtalt av Dagens Næringsliv, Aftenposten og Morgenbladet, NRK, TV2, samt kunst- og arkitektur-publikasjoner og lokale aviser. Åpningshelgen hadde opp mot 5000 besøkende og var en stor suksess.
Online årsstudium i Travel & Tourism, Høgskolen i Harstad. Helene gjennomførte en markedsføringskampanje som økte søkertallet med 450%.